Koszyki na bidony rowerowe

Długie dystanse pokonywane na rowerze potrafią być wyczerpujące, dlatego zawsze warto mieć pod ręką wodę. Wyjmowanie jej z plecaka jest często niewygodne. Uchwyt na bidon do roweru zapewni Ci łatwy i szybki dostęp do wody, bez konieczności zatrzymywania się. Poniżej znajdziesz najlepsze marki w najlepszych cenach.

Wygodny w użyciu koszyk na bidon do każdego roweru

Uchwyt na butelkę do roweru można szybko i sprawnie przymocować do każdego modelu. Wystarczą śruby montażowe oraz śrubokręt. Przy wyborze odpowiedniego modelu zwróć uwagę na wagę, materiał i mocowanie.

Bardzo dobre parametry posiada np. koszyk na bidon Kross, który wyróżnia się niewielką wagą oraz materiałem ze stopu aluminium 5052 w technologii press-molding. Na uwagę zasługuje również koszyk na bidon Giant wykonany w technologii kompozytowej. Z kolei koszyk na bidon Topeak, dzięki regulacji uchwytu, pozwala na włożenie do niego dowolnego pojemnika na wodę.

Lekki i stylowy uchwyt do bidonu

Dynamiczny design, niska waga oraz wysoka jakość wykonania charakteryzują wszystkie nasze koszyki na bidon. Nieważne czy jeździsz na rowerze tylko w weekendy, czy też profesjonalnie - uchwyt do bidonu powinien być wykonany z lekkiego materiału oraz dobrze się trzymać ramy roweru. Zapewni to wysoki komfort jazdy oraz przede wszystkim łatwy dostęp do wody. Przy wyborze produktu zawsze kieruj się swoimi priorytetami - czy twój koszyk na bidon ma spełniać przede wszystkim aspekt wizualny? A może koszyk na bidon do roweru powinien być łatwy do przymocowania? Uchwyt na bidon może również amortyzować wstrząsy. Wybór należy do Ciebie.

Pamiętaj, że w trakcie intensywnego wysiłku mięśnie potrafią wyprodukować do 200 razy więcej ciepła niż mięśnie w spoczynku. Dlatego tak ważny jest łatwy dostęp do płynu. Nawet lekka suchość w ustach oznacza początek odwodnienia organizmu. Co zatem warto wziąć ze sobą na trening? Postaw przede wszystkim na hipotoniki, hipertoniki i izotoniki, które wlejesz do swojego bidonu.

Co to oznacza dla nas? Otóż przy niskim wysiłku wystarczy woda mineralna (hipotonik) która szybko nawodni organizm, bądź sok (hipertonik) który dostarczy energii. Przy bardziej intensywnym treningu warto sięgnąć po izotonik który dostarczy również witaminy.

Koszyczek na bidon jest niezwykle użytecznym gadżetem i warto go posiadać w wyposażeniu roweru. Nawodnienie organizmu powinno być dostępne na wyciągnięcie ręki, w dobrej cenie i dynamicznym designie.