Wybierz rozmiar
Rozmiar:
Giant Stance E+ 1 PRO sprawi, że zasmakujesz prawdziwej radości z górskich szlaków.
Nowa rama Giant Stance E+ 1 PRO wyposażona jest w nowoczesny silnik SyncDrive Pro, który tworzony był wraz z firmą Yamaha. Moc jaką generuje ta jednostka to aż 85Nm, pozwala to na pokonywanie naprawdę stromych podjazdów. Zintegrowana z ramą bateria o pojemności 625Wh zapewnia możliwość pokonywania długich dystansów bez konieczności międzyładowania. Zawiesznie w tym modelu oparte jest o system FlexPoint, trwałe i efektywne, a przy tym proste w serwisowaniu.
Wyposażenie modelu Giant Stance E+ 1 PRO zostało dobrane w taki sposób by zapewnić prostotę użytkowania oraz efektywność na szlaku. Za amortyzację odpowiada niezawodny widelec Rock Shox Sektor w wersji Silver zestawiony z damperem Rock Shox Monarch - taka kombinacja zapewnia świetną trakcję w każdych warunkach. Przełożeniem napędu zajmuje się sprawdzona 12-rzędowa grupa Shimano Deore, która dobrze znosi obciążenia generowane przez silnik elektryczny. Hamulce Shimano M420, w wersji czterotłoczkowej oferują dobrą siłę hamowania i świetną modulację.
JAZDA PO SZLAKACH, JAK NIGDY PRZEDTEM. MOCNY SILNIK, PŁYNNA PRACA ZAWIESZENIA I DODATKOWA STABILNOŚĆ 29-CALOWYCH KÓŁ SPRAWIAJĄ, ŻE STANCE E+ PRO GWARANTUJE PRZYJEMNĄ PEWNOŚĆ I KONTROLĘ NA WYMAGAJĄCYCH SZLAKACH.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Wspomaganie mocnego silnika
Silnik SyncDrive Pro z momentem obrotowym 80 Nm i regulowanym wspomaganiem do 360% pomaga wspinać się po stromych, nierównych szlakach.
Płynna, pewna jazda
Aluminiowa rama ALUXX SL z zawieszeniem FlexPoint 120 mm i koła o większej średnicy 29 cali zapewniają płynną, stabilną jazdę po technicznych szlakach.
Wydajność
625 Wh EnergyPak zapewnia długą jazdę. Zintegrowany akumulator sprawia, że jego ładowanie jest proste i szybkie.
ZASIĘG
Jak daleko mogę zajechać na jednym ładowaniu akumulatora?
Zasięg dla jednego naładowania akumulatora, może znacznie się różnić w zależności od: warunków zewnętrznych (takich jak temperatura otoczenia i wiatr), rodzaju drogi (np. nachylenie i stan nawierzchni), stanu roweru (np. ciśnienie w ogumieniu i częstotliwość serwisowania), masy (rowerzysty, roweru i bagażu), sposobu korzystania z roweru (przyspieszenia i zmiany biegów), stanu baterii itd. Giant zaleca zmiany biegów odpowiednie do prędkości, aby uzyskać lepszy zasięg. Do niskich prędkości i do ruszania najlepsze są niskie biegi. Im wyższa prędkość, tym wyższy bieg można wybrać. Aby zapewnić płynne wspomaganie i optymalny zasięg, najlepiej zwolnić nacisk na pedały podczas zmiany biegów.
Dane techniczne | |
---|---|
SKU | R2936 |
Typ roweru | Elektryczny, Górski |
Dla kogo | Męski |
Model z roku | 2022 |
Rama i komponenty | |
Rama | Aluminium ALUXX, zawieszenie FlexPoint 120mm |
Widelec | RockShox Recon Silver RL, 130mm travel, blokada, rura sterowa 1½ - 1⅛",15x110mm Boost, MaxleLite, e-MTB optimized |
Tylny amortyzator | RockShox Monarch RT, High Volume, 184x44mm, custom tuned |
Kierownica | Giant Connect TR Riser 31.8 |
Wspornik kierownicy | Giant Contact |
Siodło | Giant Romero Trail |
Wspornik siodła | Giant Contact Switch, regulowany, 30,9mm (S:100/M:125/L:150/XL:170) |
Pedały | platformowe |
Napęd | |
Przerzutka przód | MRP 1X custom "V3" co-molded TR chain guide |
Przerzutka tył | Shimano Deore 12-speed |
Manetki | Shimano Deore |
Korby | Praxis Wavetm 36T, kuta na zimno stal 4130 premium Praxis e-Cadet+ custom, ramiona kute na zimno(Q-factor=168, S:160, M/L:165, XL:170) |
Kaseta / Wolnobieg | Shimano CS-M6100-12, 10-51T, 12-speed |
Łańcuch | KMC e.12 Turbo, EcoProteq, e-bike optimized |
Hamulec przód | Shimano BR-M420, 4-tłoczkowe, tarczowe hydrauliczne, 203mm |
Hamulec tył | Shimano BR-M420, 4-tłoczkowe, tarczowe hydrauliczne, 203mm |
Klamki hamulcowe | Shimano Deore BL-M4100, I-spec EV |
Koła | |
Opony | Maxxis Minion DHF 29X2.5" WT 60TPI zwijane, TLR EXO [P] Maxxis Dissector 29X2.40 60TPI zwijane TLR EXO [T] |
Obręcze | Giant AM 29", Tubeless ready, 30mm wew. szerokości |
Piasta przód | Shimano MT410 Boost, Center-Lock, [P] 110x15 [T] 148x12mm Micro-Spline Drive Body Thru-axle |
Piasta tył | Shimano MT410 Boost, Center-Lock, [P] 110x15 [T] 148x12mm Micro-Spline Drive Body Thru-axle |
Szprychy | Sapim E-Lite [T] Race [P], e-bike optimized |
Osprzęt elektryczny | |
Silnik | SyncDrive Pro, 80Nm, powered by Yamaha |
Bateria | EnergyPak Smart 625Wh |
Panel sterujący | RideControl Dash, kolorowy LCD |
HCT
Tubeless
SyncDrive PRO
PedalPlus 6-Sensor
EnergyPak Smart
RideControl Dash
Aluxx
Rowery marek Giant i Liv dostarczamy złożone i wyregulowane w 100%, gotowe do jazdy.
Dokładny koszt zobaczą Państwo po dodaniu roweru do koszyka i podaniu województwa z adresu dostawy.
Jeśli inny sklep oferuje Państwu dostawę kurierem pozbawia Państwa prawa do gwarancji producenta.
• udzielana jest na ramę roweru dla pierwszego właściciela, z wyjątkiem modeli przeznaczonych do zjazdów, pod warunkiem wykonania pierwszego przeglądu u autoryzowanego sprzedawcy nie później niż w ciągu 3 miesięcy od daty zakupu roweru. Przegląd może być dodatkowo płatny, o ewentualnej wysokości opłaty decyduje autoryzowany sprzedawca Giant/Liv. O wysokości opłaty uprawniony z gwarancji zostanie powiadomiony przed przystąpieniem do przeglądu.
Aby zobaczyć szczegółowe koszty dostawy tego produktu, dodaj go do koszyka a następnie podaj adres dostawy włącznie z województwem i poczekaj ok 1 sekundy. Koszt dostawy uzależniony jest od produktu oraz adresu dostawy. Ten produkt otrzymasz w pełni wyregulowany, gotowy do jazdy, zgodnie z wymaganiami producenta (warunki dostaw / gwarancji Giant i LIV ). Nie wysyłamy rowerów Giant'a / LIV'a w kartonie.
Wartość pokaże się po wybraniu odpowiedniego wariantu produktu, lub jest widoczna od razu, dla produktów bez wariantów.
Pozostało jeszcze więcej produktów spełniających twoje kryteria