Nasze koła rowerowe są stworzone, aby podnieść Twoje doświadczenia z jazdy na nowy poziom. Oferujemy różnorodne modele, w tym górskie, szosowe i carbonowe, by sprostać różnym potrzebom rowerzystów. Nasze koła charakteryzują się wyjątkową wytrzymałością i niskim oporem toczenia, co przekłada się na lepszą prędkość i komfort jazdy. Dzięki nim zyskasz pewność siebie na każdej trasie i odczujesz różnicę już po pierwszych pedałowaniach.
Zdjęcie
Nazwa
Detal br.
Hurt br.
Stan
Zniżka ilościowa
Zakupy
Koła rowerowe
Koła rowerowe stanowią jeden z najważniejszych elementów składowych roweru. To one łączą ramę z podłożem, to dzięki nim rower utrzymuje się w pionie. Dobre koła rowerowe mają olbrzymi wpływ na to jak prowadzi się rower.
Lekkie koła pozwalają na szybszą reakcję roweru i pozwalają przyspieszać znacznie łatwiej niż ich cięższe odpowiedniki.
Koła szosowe
W rowerach szosowych popularne są tzw wysokie stożki. Są to koła o wyższym profilu, dające dodatkowe przewagi aerodynamiczne, pozwalając jeszcze szybciej poruszać się na szybkich trasach. Takie koła są również znacznie stabilniejsze przy dużych prędkościach. Koła z wysokim stożkiem, są zazwyczaj nieco cięższe od swoich górskich odpowiedników, ale mimo to ich przewagi na szybkich trasach znacznie przeważają nad lekko mniejszą reaktywnością.
Dla osób jeżdżących więcej w górach proponowane są za to koła o zminimalizowanej wadze, z niższymi profilami, tak abyśmy mogli możliwie dobrze przyspieszać i zmieniać tempo, nawet na najstromszych górskich trasach.
Wszystkie dobre koła szosowe powinny mieć spłaszczone szprychy aero, które po pierwsze dają mniejsze opory powietrza, ale co równie ważne, pozwalają na zminimalizowanie zawirowań powietrza wokół kół, co znacznie poprawia stabilnośc roweru przy dużych prędkościach.
Koła szosowe występują standardowo w wersjach na oponkę lub na szytkę.
Są tro konstrukcyjnie 2 różne obręcze i nie są wymienne, także kupujący musi podjąć poważną decyzję już na etapie zakupu.
Kołą na szytkę stosowane są zazwyczaj przez profesjonalnych zawodników.
Większość amatorskich rowerów jest wyposażona w koła na standardowe opony. Coraz częściej stosuje się koła i opony typu bezdętkowego, tzw tubeless, pozwalające na jeżdzenie na niższych ciśnieniach, oraz zmniejszające opory toczenia takich kół.
Rozwiązanie to od dawna było już stosowane w kołąch do jazdy górskiej, tzw kołach MTB.