Waluta

Dostawa rowerów GIANT / LIV

WARUNKI DOSTAWY

Rowery marek Giant i Liv dostarczamy złożone i wyregulowane w 100%, gotowe do jazdy.

Dokładny koszt zobaczą Państwo po dodaniu roweru do koszyka i podaniu województwa z adresu dostawy.

Dostawy rowerów marek Giant i LIV realizowane są wyłącznie w sposób bezpośredni.

Dostawa bezpośrednia rozumiana jest jako osobisty odbiór roweru przez klienta, bądź dostawa roweru do miejsca wyznaczonego przez klienta, przez naszego pracownika.

Jeśli inny sklep oferuje Państwu dostawę kurierem pozbawia Państwa prawa do gwarancji producenta.

WARUNKI GWARANCJI (obowiązują od 01.09.2021) - warunki gwarancji rowerów zakupionych przed tym terminem znajdziesz TUTAJ

Giant Polska udziela gwarancji wyłącznie na ramy, sztywne widelce oraz oryginalne (zamontowane fabrycznie) komponenty każdego nowego roweru Giant i Liv w zakresie wad materiałowych i technologicznych, na niżej opisanych warunkach:

Gwarancja dożywotnia:
• udzielana jest na ramę roweru dla pierwszego właściciela, z wyjątkiem modeli przeznaczonych do zjazdów, pod warunkiem wykonania pierwszego przeglądu u autoryzowanego sprzedawcy nie później niż w ciągu 3 miesięcy od daty zakupu roweru. Przegląd może być dodatkowo płatny, o ewentualnej wysokości opłaty decyduje autoryzowany sprzedawca Giant/Liv. O wysokości opłaty uprawniony z gwarancji zostanie powiadomiony przed przystąpieniem do przeglądu.
Gwarancja na okres 5 lat:
• udzielana jest na ramę roweru pierwszemu oraz każdemu kolejnemu właścicielowi na okres 5 lat od daty zakupu, z wyjątkiem modeli przeznaczonych do zjazdów, w wypadku niewykonania pierwszego przeglądu (o którym mowa powyżej) bądź wykonania go po upływie 3 miesięcy od daty zakupu roweru.
Gwarancja na okres 10 lat:
• udzielana jest na widelce sztywne.
Gwarancja na okres 3 lat:
• udzielana jest na ramę roweru w modelach przeznaczonych do zjazdów.
Gwarancja na okres 1 roku:
• udzielana jest na powłokę lakierniczą i elementy grafiki.
• udzielana jest na wszystkie pozostałe części, w tym elementy zawieszenia tylnego, z wyłączeniem: części innych marek niż Giant/Liv, widelców amortyzowanych oraz tylnych amortyzatorów. Wszystkie części innych marek niż Giant/Liv widelce amortyzowane oraz tylne amortyzatory podlegają wyłącznie gwarancji udzielonej przez ich oryginalnego producenta, o ile taka została udzielona.


UWAGA: Użytkownik nowego roweru Giant/Liv, który chce skorzystać z dożywotniej gwarancji na ramę, z wyjątkiem ram przeznaczonych do zjazdów, zobowiązany jest do wykonania pierwszego przeglądu u autoryzowanego sprzedawcy firmy Giant/Liv nie później niż w ciągu 3 miesięcy od daty zakupu roweru, co musi być potwierdzone wpisem w karcie gwarancyjnej. W wypadku niewykonania przeglądu o którym mowa bądź wykonania go później niż po 3 miesiącach obowiązuje gwarancja pięcioletnia.

W terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji Giant udzieli uprawnionemu z gwarancji odpowiedzi na reklamację, w której ustosunkuje się do zgłoszonych zastrzeżeń i roszczeń oraz postawionych zarzutów. W odpowiedzi na reklamację Giant wskaże czy zgłoszona reklamacja jest zasadna i zostanie uwzględniona czy też nie zasługuje na uwzględnienie a następnie uzasadni zajęte stanowisko.


W przypadku zasadnych i uwzględnionych reklamacji Giant zobowiązuje się do wykonania swoich obowiązków wynikających z gwarancji a więc bezpłatnej naprawy a w przypadku braku możliwości naprawy – wymiany poszczególnych wadliwych części na wolne od wad, o tej samej lub większej wartości w terminie do 45 dni (termin podyktowany i uzasadniony koniecznością sprowadzenia części podlegających wymianie) od daty otrzymania reklamacji.

Niniejsza gwarancja nie obejmuje kosztów wymiany komponentów przyznanych w ramach ochrony gwarancyjnej, np. kosztów wymiany ramy.

W każdym przypadku gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty zakupu roweru.


WYMAGANIA ODNOŚNIE DO MONTAŻU


Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie nowe rowery oraz ramy zakupione u autoryzowanego sprzedawcy firmy Giant/Liv i przygotowane przez tego sprzedawcę do użytkowania.


OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI


W ramach gwarancji dokonywana jest bezpłatna naprawa, a w przypadku braku możliwości naprawy – wymiana poszczególnych wadliwych części na wolne od wad, o tej samej lub większej wartości. Decyzja o zastosowaniu rodzaju części należy wyłącznie do Giant Polska. Cały rower wraz z wyposażeniem nie podlega wymianie lub zwrotowi.

WYŁĄCZENIA GWARANCJI


Niniejsza gwarancja nie obejmuje:
• normalnego zużycia części takich jak opony, łańcuchy, oświetlenie, baterie, zębatki, klocki i tarcze hamulcowe, linki i przerzutki, gdy nie występują wady materiałowe lub technologiczne;
• modyfikacji produktu w stosunku do oryginalnej konstrukcji;
• uszkodzeń wynikłych z nieprzestrzegania instrukcji obsługi;
• uszkodzeń powłoki lakierniczej wynikających z narażenia roweru na działanie ekstremalnych warunków, także klimatycznych, lub używania go w takich warunkach;
• uszkodzeń roweru wywołanych uprawianiem sportów wyczynowych oraz skutków uprawiania takich sportów w postaci wypadków i obrażeń ciała;
• uszkodzeń połączeń gwintowych.


UTRATA GWARANCJI


Uprawnienia z tytułu gwarancji wygasają w następujących przypadkach:
• upływ terminu gwarancji;
• niewypełnienie karty gwarancyjnej;
• dokonywanie napraw i/lub modyfikacji roweru poza serwisami autoryzowanych sprzedawców firmy Giant/Liv;
• nieprzestrzeganie zaleceń niniejszego Podręcznika Użytkownika, zwłaszcza dotyczących prawidłowej eksploatacji i konserwacji;
• używanie roweru niesprawnego lub uszkodzonego, co może doprowadzić do dalszych jego uszkodzeń, a także do obrażeń ciała użytkownika.


POZOSTAŁE POSTANOWIENIA


Z wyjątkiem postanowień niniejszej gwarancji firma Giant Polska, jej pracownicy oraz autoryzowani sprzedawcy nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody (w tym straty i szkody poboczne lub wynikowe, czy też spowodowane zaniedbaniem lub uchybieniem użytkownika) spowodowane przez lub związane z jakimkolwiek rowerem Giant lub Liv. Wszelkie roszczenia wynikające z niniejszej gwarancji powinny być zgłaszane autoryzowanemu sprzedawcy firmy Giant. Do rozpatrzenia roszczenia z tytułu gwarancji wymagany jest dowód zakupu oraz prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna. Roszczenia zgłaszane poza krajem zakupu mogą wiązać się z opłatami oraz innymi ograniczeniami. Okres gwarancyjny i szczegółowe postanowienia mogą się różnić w zależności od kraju i/lub od typu roweru. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

LOKALIZACJA NUMERU SERYJNEGO NA RAMIE: Numer seryjny ramy roweru Giant/Liv znajduje się od spodu dolnej rury, na mufie suportowej lub na lewych tylnych hakach ramy (tylne widełki).