Rowery Giant FastRoad
Powstał z połączenia dużej prędkości rowerów szosowych i uniwersalności rowerów crossowych. Rower Giant Fastroad należy do jednośladów nazywanych rowerami fitness. To specjalny model zaprojektowany i stworzony z myślą o tych osobach, które preferują długie trasy po asfalcie i jednocześnie lubią szybszą i bardziej dynamiczną jazdę niż ta, na którą pozwala rower crossowy.
-
25%
Fastroad CoMax 1
7 499,00 zł 5 624,25 zł
-
19%
Fastroad CoMax 2
6 199,00 zł 4 999,00 zł
-
Fastroad Adv 1
7 999,00 zł
-
Fastroad Adv 2
6 699,00 zł
-
Fastroad SL 1
4 999,00 zł
-
Fastroad SL 2
3 999,00 zł
-
Fastroad SL 3
3 599,00 zł
Rower Giant Fastroad – płynna i stabilna jazda po asfalcie
Rama Giant Fastroad wykonana została z lekkiego aluminium, które dodatkowo cechuje się doskonałą trwałością i odpornością na wszelkie uszkodzenia mechaniczne. Rower wyposażony został w płaską kierownicę, co przekłada się na wygodę i komfort jazdy. Na poprawę dynamiki wpływ ma opatentowana sztyca podsiodłowa D-Fuse. Kompozytowa rura minimalizuje wibracje, zwiększając w ten sposób sterowność roweru i płynność jazdy. Dzięki tarczowym hamulcom i możliwości wyposażenia roweru Giant Fast Road w bagażnik z powodzeniem wykorzystasz go do jazdy po mieście, jako alternatywę dla samochodu czy komunikacji miejskiej, z której korzystasz podczas dojazdów do pracy, jak również do szosowych rekreacyjnych wypraw. W FastRoad CoMax znajdziesz dodatkowo wyjmowany nadajnik przeznaczony do transmisji danych, który umieszczono w lewej rurce tylnego trójkąta. Odpowiedzialny jest za przesyłanie informacji do licznika kompatybilnego z ANT+ dotyczących prędkości i kadencji.
Rower Giant Fastroad docenia się za niezwykłą uniwersalność i zwrotność, co zawdzięczamy jego konstrukcji – prostej kierownicy, geometrii główki i rury podsiodłowej. Można nim z łatwością manewrować niezależnie od tego, czy poruszamy się po wyboistych i nierównych drogach, czy po asfalcie w mieście. Karbonowy widelec doskonale tłumi drgania, a tarczowe hamulce pozwalają na zastosowanie wyższych obręczy kół, co ma duży wpływ na poprawę aerodynamiki podczas jazdy pod wiatr.