Waluta

Rowery Giant Talon

Giant Talon 29er 3 GE 2018 rower górski

×
Zapytaj o produkt
×
Powiadom mnie

Wybierz rozmiar

Rozmiar:

L
niedostępny

M
niedostępny

XL
niedostępny

Rozmiar: Wybierz rozmiar zmień
Wzrost: brak danych - brak danych
Wzrost: brak danych - brak danych
Wzrost: brak danych - brak danych
Dostępność: Wybierz rozmiar
Raty: Już od 53.98 zł * Kwota liczona dla 50 rat, nie zawiera kosztów bankowych. Ze szczegółami oferty będziesz mógł się zapoznać podczas wypełniania wniosku, który prześlemy w kolejnym etapie zamówienia.
Brak w magazynie

Szczegóły produktu

Dostępne warianty produktu

4712878175792, R1103#L, 81043516
4712878175785, R1103#M, 81043515
4712878175808, R1103#XL, 81043517

Rower GIANT Talon 29er 3 GE 2018

TEN LEKKI HARDTAILOWY 29ER ZAPEWNI CI KONTROLĘ DZIĘKI PŁYNNEJ STABILNOŚCI I ZWIĘKSZONEJ RÓWNOWADZE. Zbudowany na lekkiej aluminiowej ramie ALUXX Talon o cechach typowego hardtaila, a także płynności i równowadze gwarantowanym przez koła o większej średnicy 29 cali to doskonałe rozwiązanie na zróżnicowany górski teren. Geometria ramy została specjalnie dostosowana do rozmiaru kół i amortyzowanego widelca o skoku 100 mm. Daje to pewność jazdy idealną dla sportowych rowerzystów, którym zależy na szybszym tempie podczas jazdy w górskim terenie.
Więcej informacji

General

SKUR1103

Podstawowe informacje

Typ roweruGórski
dla kogoMęski
Model z roku2018
TechnologieAluxx

Rama z widelcem

RamaAluminium - ALUXX
WidelecSR SUNTOUR XCM RL 29" skok 100mm manetka blokady
KierownicaGiant Connect TR 730x31.8mm
Wspornik kierownicyGiant Sport 60mm(M) 70mm(L) 80mm(XL) 6°
SiodłoGiant Connect (tylne)
Wspornik siodłaGiant Sport 30.9x375mm
PedałyVP 992S

Napęd

Przerzutka przódShimano Altus FD-M371
Przerzutka tyłShimano Alivio RD-M4000
ManetkiShimano Altus M3000 3x9
KorbyPROWHEELBurner-101P 44/34/24TPROWHEELBurner-101P 44/34/24TPROWHEELBurner-101P 44/34/24TPROWHEELBurner-101P 44/34/24T
SuportFEIMIN FP-902W
Kaseta / WolnobiegShimano HG20 11x36T 9s.
ŁańcuchKMC X9
Typ hamulcatarczowe (hydrauliczne)
Hamulec przódShimano M315 tarcza 160mm hydrauliczne
Hamulec tyłShimano M315 tarcza 160mm hydrauliczne
Klamki hamulcoweShimano M315

Koła

OponySCHWALBE Smart Sam 29x2.25"
ObręczeGiant GX03V 29" dwuścienna szerokość wew. 21mm 32H/32H
Piasta przódGiant Tracker Sport QR
Piasta tyłGiant Tracker Sport QR
SzprychyStalowe nierdzewne

Technologie

Aluxx

Dostawa i Płatność

WARUNKI DOSTAWY

Dostawy rowerów marek Giant i LIV realizowane są wyłącznie w sposób bezpośredni a dostarczany rower jest w pełni złożony i gotowy do jazdy.

Dostawa bezpośrednia rozumiana jest jako osobisty odbiór roweru przez klienta, bądź dostawa roweru do miejsca wyznaczonego przez klienta, przez naszego pracownika.

Jeśli inny sklep oferuje Państwu dostawę kurierem pozbawia Państwa prawa do gwarancji producenta.

Po zakupie skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia szczegółów odbioru zakupionego roweru. Jeśli odbiór osobisty nie będzie dla Państwa atrakcyjnym rozwiązaniem dostarczymy go do Państwa miejsca zamieszkania w dowolnej lokalizacji w Polsce. Dokładny koszt zobaczą Państwo po dodaniu roweru do koszyka i podaniu adresu dostawy.

WARUNKI GWARANCJI (obowiązują od 01.09.2021) - warunki gwarancji rowerów zakupionych przed tym terminem znajdziesz TUTAJ

Giant Polska udziela gwarancji wyłącznie na ramy, sztywne widelce oraz oryginalne (zamontowane fabrycznie) komponenty każdego nowego roweru Giant i Liv w zakresie wad materiałowych i technologicznych, na niżej opisanych warunkach:


Gwarancja dożywotnia:
• udzielana jest na ramę roweru dla pierwszego właściciela, z wyjątkiem modeli przeznaczonych do zjazdów, pod warunkiem wykonania pierwszego przeglądu u autoryzowanego sprzedawcy nie później niż w ciągu 3 miesięcy od daty zakupu roweru. Przegląd może być dodatkowo płatny, o ewentualnej wysokości opłaty decyduje autoryzowany sprzedawca Giant/Liv. O wysokości opłaty uprawniony z gwarancji zostanie powiadomiony przed przystąpieniem do przeglądu.
Gwarancja na okres 5 lat:
• udzielana jest na ramę roweru pierwszemu oraz każdemu kolejnemu właścicielowi na okres 5 lat od daty zakupu, z wyjątkiem modeli przeznaczonych do zjazdów, w wypadku niewykonania pierwszego przeglądu (o którym mowa powyżej) bądź wykonania go po upływie 3 miesięcy od daty zakupu roweru.
Gwarancja na okres 10 lat:
• udzielana jest na widelce sztywne.
Gwarancja na okres 3 lat:
• udzielana jest na ramę roweru w modelach przeznaczonych do zjazdów.
Gwarancja na okres 1 roku:
• udzielana jest na powłokę lakierniczą i elementy grafiki.
• udzielana jest na wszystkie pozostałe części, w tym elementy zawieszenia tylnego, z wyłączeniem: części innych marek niż Giant/Liv, widelców amortyzowanych oraz tylnych amortyzatorów. Wszystkie części innych marek niż Giant/Liv widelce amortyzowane oraz tylne amortyzatory podlegają wyłącznie gwarancji udzielonej przez ich oryginalnego producenta, o ile taka została udzielona.


UWAGA: Użytkownik nowego roweru Giant/Liv, który chce skorzystać z dożywotniej gwarancji na ramę, z wyjątkiem ram przeznaczonych do zjazdów, zobowiązany jest do wykonania pierwszego przeglądu u autoryzowanego sprzedawcy firmy Giant/Liv nie później niż w ciągu 3 miesięcy od daty zakupu roweru, co musi być potwierdzone wpisem w karcie gwarancyjnej. W wypadku niewykonania przeglądu o którym mowa bądź wykonania go później niż po 3 miesiącach obowiązuje gwarancja pięcioletnia.

W terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji Giant udzieli uprawnionemu z gwarancji odpowiedzi na reklamację, w której ustosunkuje się do zgłoszonych zastrzeżeń i roszczeń oraz postawionych zarzutów. W odpowiedzi na reklamację Giant wskaże czy zgłoszona reklamacja jest zasadna i zostanie uwzględniona czy też nie zasługuje na uwzględnienie a następnie uzasadni zajęte stanowisko.


W przypadku zasadnych i uwzględnionych reklamacji Giant zobowiązuje się do wykonania swoich obowiązków wynikających z gwarancji a więc bezpłatnej naprawy a w przypadku braku możliwości naprawy – wymiany poszczególnych wadliwych części na wolne od wad, o tej samej lub większej wartości w terminie do 45 dni (termin podyktowany i uzasadniony koniecznością sprowadzenia części podlegających wymianie) od daty otrzymania reklamacji.

Niniejsza gwarancja nie obejmuje kosztów wymiany komponentów przyznanych w ramach ochrony gwarancyjnej, np. kosztów wymiany ramy.

W każdym przypadku gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty zakupu roweru.


WYMAGANIA ODNOŚNIE DO MONTAŻU


Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie nowe rowery oraz ramy zakupione u autoryzowanego sprzedawcy firmy Giant/Liv i przygotowane przez tego sprzedawcę do użytkowania.


OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI


W ramach gwarancji dokonywana jest bezpłatna naprawa, a w przypadku braku możliwości naprawy – wymiana poszczególnych wadliwych części na wolne od wad, o tej samej lub większej wartości. Decyzja o zastosowaniu rodzaju części należy wyłącznie do Giant Polska. Cały rower wraz z wyposażeniem nie podlega wymianie lub zwrotowi.

WYŁĄCZENIA GWARANCJI


Niniejsza gwarancja nie obejmuje:
• normalnego zużycia części takich jak opony, łańcuchy, oświetlenie, baterie, zębatki, klocki i tarcze hamulcowe, linki i przerzutki, gdy nie występują wady materiałowe lub technologiczne;
• modyfikacji produktu w stosunku do oryginalnej konstrukcji;
• uszkodzeń wynikłych z nieprzestrzegania instrukcji obsługi;
• uszkodzeń powłoki lakierniczej wynikających z narażenia roweru na działanie ekstremalnych warunków, także klimatycznych, lub używania go w takich warunkach;
• uszkodzeń roweru wywołanych uprawianiem sportów wyczynowych oraz skutków uprawiania takich sportów w postaci wypadków i obrażeń ciała;
• uszkodzeń połączeń gwintowych.


UTRATA GWARANCJI


Uprawnienia z tytułu gwarancji wygasają w następujących przypadkach:
• upływ terminu gwarancji;
• niewypełnienie karty gwarancyjnej;
• dokonywanie napraw i/lub modyfikacji roweru poza serwisami autoryzowanych sprzedawców firmy Giant/Liv;
• nieprzestrzeganie zaleceń niniejszego Podręcznika Użytkownika, zwłaszcza dotyczących prawidłowej eksploatacji i konserwacji;
• używanie roweru niesprawnego lub uszkodzonego, co może doprowadzić do dalszych jego uszkodzeń, a także do obrażeń ciała użytkownika.


POZOSTAŁE POSTANOWIENIA


Z wyjątkiem postanowień niniejszej gwarancji firma Giant Polska, jej pracownicy oraz autoryzowani sprzedawcy nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody (w tym straty i szkody poboczne lub wynikowe, czy też spowodowane zaniedbaniem lub uchybieniem użytkownika) spowodowane przez lub związane z jakimkolwiek rowerem Giant lub Liv. Wszelkie roszczenia wynikające z niniejszej gwarancji powinny być zgłaszane autoryzowanemu sprzedawcy firmy Giant. Do rozpatrzenia roszczenia z tytułu gwarancji wymagany jest dowód zakupu oraz prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna. Roszczenia zgłaszane poza krajem zakupu mogą wiązać się z opłatami oraz innymi ograniczeniami. Okres gwarancyjny i szczegółowe postanowienia mogą się różnić w zależności od kraju i/lub od typu roweru. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

LOKALIZACJA NUMERU SERYJNEGO NA RAMIE: Numer seryjny ramy roweru Giant/Liv znajduje się od spodu dolnej rury, na mufie suportowej lub na lewych tylnych hakach ramy (tylne widełki).

Wyjaśniamy dostępność

Nie jesteś pewien jak rozumieć dostępność produktu na naszej stronie? Spokojnie, nie jesteś sam, postaramy się zwięźle wyjaśnić to zagadnienie. Na stronie każdego produktu znajdziesz sekcję "Dostępność" oraz wartość podana w dniach. W przypadku kiedy produkt posiada opcje (np rozmiar dla roweru), wartość pokaże się po wybraniu odpowiedniego wariantu produktu.

  • "W Magazynie" oznacza, że mamy rower fizycznie na sklepie i jest gotowy aby go odebrać, kupić, wysłać lub dowieźć.
  • "Do 1 dnia" oznacza, że towar jest w naszym posiadaniu na jednym z magazynów zewnętrznych w okolicach Łodzi i będzie dostępny do odbioru / wysyłki w ciągu 1 dnia roboczego od złożenia i opłacenia zamówienia. Nie oznacza to, że jest w drodze do nas, nie ruszy się stamtad dopóki nie zostanie zamówiony ;).
  • "Wartości powyżej 1 dnia" dnia oznaczają, że wiemy że ma lub bedzie miał je dostawca i dostawczymy je w podanym terminie.
  • Zazwyczaj czasy 2-4 dni to potwiedzone stany u dostawcy, a czasy dłuższe, to towary które dopiero u dostawcy się pojawią a my podajemy daty zgodnie z informacjami jakie mamy przekazywane od dostawców. Telefon z zapytaniem czy na pewno będzie w danym terminie nie poprawi jakości tej informacji. Masowo zmieniamy dane na stronie, aby świadomie mogli Państwo podjąć najlepszą dla siebie decyzje.

Dokładamy wszelkich starań aby dane te były tak precyzyjne jak to tylko możliwe i ich jakość jest powyżej 99% trafności.

Jednocześnie informujemy, że sytuacja na rynku jest wyjątkowo dynamiczna i fakt że rower w danej chwili ma dany status, nie gwarantuje że będzie on aktualny kilka godzin później. Najlepszym sposobem na zapewnienie dostępnośći jest złożenie zamówienia przez stronę internetową.

Pozostało jeszcze więcej produktów spełniających twoje kryteria

Zmień filtr
16
Materiał ramy Aluminium dla kogo Męski Typ roweru Górski